my dolls

piątek, 25 stycznia 2013

Nowa Kaya.

Większość już widziała Kayę na fb, ale wstawiam i tu ;).
Usta by me + nowy wig, jeszcze tylko wymienię rzęsy i będzie idealnie <3
Enjoy n_n!
 





 Kolczyki też nowe, delikatne :3

 Buziaki dla wszystkich ;*
 
Tak, tak, wszystkie zdjęcia podobne.
 
Teraz troche marudzenia; mam wrażenie, że ostatnio moje posty sa... no niewiem, nudne? Bez pomysłu? Chciałabym coś z tym zrobić, bo nie chcę zawieszać bloga :<. I tu jest prośba do Was:
Pod tym postem napiszcie co chcielibyście zobaczyć u mnie na blogu :3.
Może jakieś fotostory? Sesja?
Obiecuję, że w miarę możliwości postaram się zrealizować wszystkie wasze pomysły ^^!
~
Sprawa namber tu.
Dziękuję wam za wszystkie komentarze pod poprzednim wpisem <3. Trochę ich jest ;D.
 


25 komentarzy:

  1. ja już widziałam na fb :"3
    słodka ^^
    4 zjdecie jest świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. boszeboszeboszebosze! Cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są takie proste, ale śliczne <3 Według mnie nie musisz nic zmieniać, dzięki temu Twój blog jest inny, taki "czysty" :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekonałam się do niej dzięki tym zdjęciom :D Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie jak Moka, o wiele bardziej polubiłam ją, kiedy zobaczyłam te zdjęcia - szczególnie spodobało mi się piąte. :3
    Ogólnie, to nie uważam, że piszesz nudne notki. Co prawda, większość zdjęć jest w podobnym klimacie; są takie estetyczne... Może spróbuj do nich dodać czasem więcej koloru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać trochę koloru na zdjęcia :> niestety wyglada na to, że jestem niepoprawna minimalistka XD

      Usuń
  6. Jest taka słodka, ten morski kolorek na włosach tak jakoś ją dopełnia :D
    Twój blog jest taki delikatny, piszesz ciekawe notki i robisz zdjęcia fajne ^^ Nie mam nic do zarzucenia :D
    Ale chętnie bym jakieś fotostory zobaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się w pełni zgadzam z Effie :3
    Może ... zrób po prostu bardziej kolorowe ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba Cie nie mam dodanej na fcb,
    bo nie widzialam Kayki :(

    jest przepiekna
    uwielbiam kolorowe wlosy 8D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię Twoje zdjęcia. Jak napisała Darcy są takie "estetyczne" i delikatne, co sprawia, że podobają mi się jeszcze bardziej. ;) Co do notek - nie uważam, że są nudne. Ani trochę. Jednak chciałabym zobaczyć u Ciebie jakieś fotostory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda <3. Uwielbiam jej wiga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym zobaczyć Twojego Rudzielca w Fotostory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaya jest piękna. Mi bardziej podobała się w poprzednim "wydaniu", ale tu też jest piękna.. Ona zawsze jest piękna i zawsze będzie !! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie: czym zmazałaś stary makijaż Kai? Papierem ściernym? Bo szukam i nie mogę znaleźć czym się zmywa.
    ***
    Ciekawie teraz wygląda. Usta- cudo!!!
    ***
    Ja bym chętnie poczytała jakieś fotostory.
    ***
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierem ściernym to chyba plastik byś zdarła xd Ja wyczytałam gdzieś, ze sie zmywa zmywaczem do paznokci, ale takim bez zadnych odżywek itp. i tak robię :)

      Usuń
  14. Ja bym u Ciebie widziała jakieś fotostory XD
    Wygląda magicznie. Ten kolor to zdecydowanie to. Choć dla mnie dłuższy. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG, jaka śliczna!!! Lekka, subtelna... Peruka jest strzałem w 10!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam chcę fotostory, historyjki.. :D cudna jest ^^ Tylko jak dla mnie, trochę ten wig za krótki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Można wiedzieć gdzie kupiłas wiga? ;3
    A Kaya jest cudowna, od zawsze ją lubiłam :) w tym makijażu jest taka delikatna *u*

    OdpowiedzUsuń